Urnik

Ponedeljek - Petek
8:00 do 22:00
Sobota
10:00 do 21:00
Nedelja
zaprto

 

(NE)NAPISANA PRAVILA:

Kadar je nekdo na napravi, na kateri bi želeli delati sami

... ga vprašajte, ali bi se lahkoizmenjavala(Work in). To pomeni, da delate izmenično na eni napravi s še eno osebo po eno serijo. Lahko je delati še z nekom, če je vse, kar morate storiti, prestaviti klin z ene plošče na drugo. Več dela je, če morate nastaviti višino sedeža ali naslonjala.

Če nekdo stoji za vami in nestrpno čaka, da končate vajo

... ga ljubeznivo vprašajte, ali želi vaditi z vami. Ali pa povejte,koliko časa še nameravate biti na tej napravi. Npr.:"To je moja zadnja serija, potem je naprava lahko vaša."

Ne sedite na napravi, če ne delate na njej

... tudi nekdo za vami bi rad vadil.

Potrebujete pomoč, da prilagodite sedalo, ali pa ste pozabili, kako se na napravi dela

... ljubeznivo se obrnite na trenerja ali drugega člana z besedami: "Sem nov tukaj. Ali bi mi lahko pomagali?"

Nekdo dela vajo, ki bi se je radi tudi vi naučili

... počakajte na pravi trenutek inprosite to osebo, da vam pokaže vajo. Ljudje vam bodo praviloma radi pomagali, pravzaprav jim bo laskalo, če vam bodo lahko kaj povedali.
Izkoristite priložnost, vendar pazite, vedno obstaja možnost, da ta oseba tega ne zna oziroma dela narobe. Zato seraje obrnite na trenerja, če imate to možnost.

Niste povsem prepričani, da boste lahko končali serijo

... prosite nekoga, naj vam pomaga.

Ne pozabite brisače

... nihče ne sede rad na napravo, ki je prekrita z znojem. Zavedajte se, da s tem skrbite za higieno tako zase kot za druge.

Ne puščajte uteži na tleh

... vrnite uteži tja, kjer ste jih vzeli.

Spoštujte "osebni prostor" drugih

... če vidite, da je nekdo zatopljen v vadbo, ga ne motite.

Osnovna pravila za osebno varnost v fitnesu:

  • trenirajte znotraj svojih zmožnosti,
  • pred treningom se obvezno ogrejte,
  • uporabljajte pravilno tehniko izvajanja vaj,
  • pazite, da imate hrbet pri vadbi čvrst in zravnan,
  • vadite vedno s težo, ki jo obvladujete,
  • pred uporabo preverite trenažerje,
  • odstranite nakit pred treningom in ga shranite na varno (npr. recepcija fitnesa).

Če ste poškodovani

… se posvetujte s trenerjem, po potrebi pa s fizioterapevtom in z zdravnikom, ali lahko sploh vadite in če, katere mišične skupine.