Urnik

Ponedeljek - Petek
8:00 do 22:00
Sobota
10:00 do 21:00
Nedelja
15:00 do 20:00

Pilates

Pilates vadba prinaša številne pozitivne spremembe, med najpomembnejše pa sodijo:

  • močnejša hrbtna muskulatura, postava bo bolj pokončna in vitka, poveča se gibljivost
  • bolečine bodo preprečene
  • izboljša se spanje in obvladanje stresnih situacij
  • redna Pilates vadba obogati in izboljša današnji prehiter način življenja
  • Pilates izvajamo z različnimi rekviziti (mala žoga, velika žoga, elastičen trak, gliding disc, ravnotežna polžoga, valj )

 

 

ZDRAVA HRBTENICA / PRAVILNA DRŽA

zdrava hrbtenica rsz2

Cilj in namen redne vadbe za zdravo hrbtenico je:

  • vzpostaviti dobro mišično-skeletno ravnovesje (star sem kolikor je gibljiva moja hrbtenica!)
  • izboljšati slabo telesno držo in se naučiti samokorekcije
  • odpraviti vzrok bolečine v hrbtenici, če le-ta ni patološkega izvora.

Vadba temelji na celostnem pristopu z individualno prilagojenimi vajami glede na vaše težave. Program vključuje veliko raztezanja kritičnih mišičnih skupin, kar posledično sprosti pritisk na skeletni sistem in živce in tako pripravi določen predel na krepitev v njegovem polnem obsegu. Pri krepitvi uporabljamo različne pripomočke (step, žoge, elastike, ...).

Zaključek vadbene enote je namenjen različnim tehnikam sproščanja s katerimi izničimo negativen vpliv stresa na naše telo.

Nirvana FITNESS

Vadba poteka ob prijetni glasbi in prijetnem ambientu. Vse kar potrebujete po napornem dnevu je, da svojemu umu podarite eno uro vadbe, kjer se boste sprostili in odpravili stres. Vadba je namenjena predvsem tistim, ki se spopadajo s stresom, izgorelostjo in čutijo, da so zaradi številnih obveznosti popolnoma izčrpani.

Predihajte svoje telo. Združite pravilno dihanje z gibanjem. Vašemu telesu boste omogočili, da sam sproži proces raztrupljanja na naraven način.

EJFLOW POWER UP

Je 45 minutna visoko intenzivna funkcionalna vadba za ženske, ki se izvaja v manjših skupinah z lastno težo in občasno z manjšimi vadbenimi pripomočki. Cilj vadbe je, da se naučimo zavestnega in učinkovitega načina treniranja, s katerim pospešimo metabolizem, zmanjšamo odstotek odvečne telesne maščobe, izboljšamo hormonsko ravnovesje ter oblikujemo čvrsto, močno in vzdržljivo telo v krajšem času. Vadba je precej dinamična in temelji na kombinaciji kompleksnih in enostavnih gibalnih vzorcev, različnih intenzivnosti in intervalov, s katerimi izboljšamo vzdržljivost, moč, motoriko in splošno kondicijo. Vadba je primerna za ženske vseh stopenj telesne pripravljenosti in starosti, ki si želijo na aktiven, učinkovit, zabaven in varen način oblikovati funkcionalno ženstveno telo.
 

EJFLOW HARMONY

Je 45 minutna nizko intenzivna funkcionalna vadba za ženske, ki se izvaja v manjših skupinah z lastno težo. Cilj vadbe je zavestno, počasno in kontrolirano izvajanje vaj, ter s tem krepitev povezave med možgani in mišicami, ojačanje mišic telesnega središča, izboljšati hormonsko ravnovesje ter izboljšati splošno funkcionalnost telesa. Vadba temelji na počasnem izvajanju kombinaciji kompleksnih in enostavnih gibalnih vzorcev s katerimi izboljšamo stabilnost, gibljivost, motoriko, moč trupa in ravnotežje, z velikim povdarkom na pravilnem dihanju. Vadba je primerna za ženske vseh stopenj telesne pripravljenosti in starosti, ki si želijo na učinkovit in varen način ojačati mišice trupa, sprostitve ter boljšega zavedanja svojega telesa.

Spinning

Spinning je skupinska vadba na stacionarnem kolesu in poteka v skupini pod vodstvom. Čeprav je vadba v skupini, jo  lahko inštruktor prilagodi individualnim sposobnostim in kondiciji. Ura Spinninga je sestavljena iz večih elementov, ki simulirajo vadbo v naravi in sestavljajo celovit občutek pravega kolesarjenja. Primeri posameznih elementov vadbe: ogrevanje, vožnja po ravnini, vožnja v klanec, šprint ...

Vadba je primerna za vse, ne glede na starost in fizično pripravljenost,  ženske ali moške, rekreativce ali vrhunske športnike. Pod budnim strokovnim očesom inštruktorja bo vsakdo lahko razvijal svoje sposobnosti in prišel do novih rezultatov in uspehov.

Pomembno pa je tudi to, da je edinstven vadbeni program, s katerim v optimalnem času naredimo največ zase, pri tem pa se tudi zabavamo in družimo.

Zakaj je Spinning odličen?
Spinning je vadba, ki nam omogoča razvoj kardio vaskularnih zmožnosti, krepitev vzdržljivosti, moči in eksplozivnosti. Ker se izvaja na stacionarnem kolesu, ne obremenjuje sklepov, zato je vadba varna za vse skupine ljudi.

TRX

TRX je vadba v skupini. Vadbeni programi so optimalno sestavljeni in se lahko prilagajajo vsakemu posamezniku saj vas trener vodi skozi vaje, popravlja izvedbo in glede na vašo pripravljenost tudi dozira obremenitev. Vadbena ura traja okoli 50 minut in je sestavljena iz različnih vaj TRX-a, atletike in vaj z lastno težo telesa. Vadbeni program se progresivno povečuje iz tedna v teden. Vsak prvi dan tekočega meseca pričnemo z novim programom, ki je največkrat tematsko zastavljen glede na letni čas in potrebe posameznikov.



Zumba

Je "boom" v aerobni vadbi zadnjih dveh sezon. Ob spevni latino glasbi se boste zazibali v korakih salse, sambe, rumbe, merengue, cha cha, mambo...Vse to in več...prepustite se ritmu!